Backpacken en Vrijwilligerswerk in Zuid-Amerika - Reisverslagen van Samantha van Broekhoven - WaarBenJij.nu Backpacken en Vrijwilligerswerk in Zuid-Amerika - Reisverslagen van Samantha van Broekhoven - WaarBenJij.nu

Backpacken en Vrijwilligerswerk in Zuid-Amerika

Over een paar dagen vertrek in naar Argentinië om voor 5 maanden te gaan backpacken in Zuid-Amerika. Om eerst even aan het continent, cultuur, het alleen zijn en vooral de taal te wennen, begint mijn reis met 4 weken spaanse taalcursus in Buenos Aires. Daarna begint mijn backpack avontuur en reis ik verder naar Brazilië. Vanuit Rio vlieg ik naar Cuzco, Peru, om daar 3 weken met straatkindjes aan de slag te gaan. Vervolgens trek ik verder rond in Peru, Bolivia, het noorden van Chili met als laatste stop Ecuador.

Recente Reisverslagen:

11 Februari 2016

Zon, caipirinhas, açaï en mini(string)bikini's

19 Januari 2016

To Braazil... la la la la

05 Januari 2016

Bye bye argentina

20 December 2015

4 weken taalcursus in Buenos Aires: check!

27 November 2015

La primera semana
Samantha

Actief sinds 16 Nov. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 2260

Voorgaande reizen:

20 November 2015 - 28 April 2016

Backpacken en Vrijwilligerswerk in Zuid-Amerika

Landen bezocht: